Pracujesz ciężko i jesteś zmęczona?

Tagi: fit, kobieta, portal, zdrowie, uroda, SPA, wellness

Usiądź, odpocznij i zapomnij o stresie ... Nie musisz wydawać ogromnych pieniędzy aby poczuć się lepiej

Sprawdź to! Najlepsze perfumy dla niej lub dla niego

A może tak gabinet odnowy biologicznej i zabiegi SPA?

Wyobraź sobie zabiegi SPA. Modelowanie miejsc ciała takich jak linia talii, uda, biodra, brzuch.

Doradzimy programy lecznicze w następujących jednostkach chorobowych:

  1. Neurologia
    • nerwobóle - rwa kulszowa, rwa ramienna
    • zmiany po udarowe mózgu
  2. Reumatologia
    • zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa, stawów kolanowych, stawów biodrowych drobnych stawów dłoni i stóp
    • stroga piętowa
  3. Ortopedia
    • stany po złamaniach kończyn
    • stany po zwichnięciach i skręceniach
  4. Zaburzenia krążenia - obwodowego
    • zmiany naczyniowe naczyń krwionośnych włosowatych
    • obrzęki limfatyczne
    • terapia po amputacjach piersi

Do czego może doprowadzić otyłość i jakie to ma znaczenie dla jakości życia człowieka ?

O tym, że otyłość obniża jakość życia i jest szkodliwa dla zdrowia wiedzą wszyscy. Jednak wśród Polaków ponad połowa jest, jeśli nie otyła to ma nadwagę.

Osoby, które "mają problemy z kilogramami" częściej zapadają na różne choroby, mają depresję i czują się mniej atrakcyjni.

Dolegliwości chorobotwórcze mogą rozwijać się latami:

  • nadciśnienie tętnicze,
  • cukrzyca,
  • choroba wieńcowa,
  • zawał,
  • udar.

Zwiększa się również ryzyko chorób nowotworowych i zwyrodnieniowych stawów, częściej pojawiają się żylaki kończyn dolnych.

Jak skutecznie kontrolować swoją wagę?

Swoją wagę ciała powinniśmy stale kontrolować. Najlepszym miernikiem jest tzw. wskaźnik BMI (Body Mass Index), który obliczamy dzieląc aktualną masę ciała wyrażoną w kilogramach przez wzrost wyrażony w metrach i podniesiony do kwadratu.

Kalkulator BMI

BMI=Masa w KG / (Wzorst w m2)

Podaj swoją wage
Podaj swój wzrost

Jeśli wskaźnik jest poniżej 25 jest to norma. W przedziale 25-30 mówimy o ... zobacz więcej

Czy już zawsze będę miała nadwagę?

Skłonność do tycia może mieć podłoże genetyczne . Jednak uważne spożywanie posiłków o regularnych porach dnia przyspieszy nasz metabolizm.

Najszybciej spalamy białko , wolniej węglowodany , tłuszcze najwolniej. Szybsze spalanie mają osoby wykonujące prace fizyczną niż te, które większość dnia spędzają za biurkiem.

Istnieje jeszcze tzw. termogeneza poposiłkowa , a więc wytwarzanie ciepła po spożyciu posiłku. Jedna osoba wytwarza go mniej, jedna więcej, a więc więcej wydatkuje energii.

Poza tym tempo przemiany materii warunkuje wiek. Jest ona znacznie mniejsza wraz z upływem lat , a wiąże się to z przemianami hormonalnymi i fizjologicznym zmniejszeniem zawartości tkanki mięśniowej.

Jak szybko schudnąć ?

Niestety tylko około 10% osób odchudzających się chudnie skutecznie . Należy tego robić z rozwagą, najlepiej pod okiem profesjonalisty. W dobrze skomponowanej diecie powinny być wszystkie produkty , które zjadamy na co dzień, ale w odpowiednich proporcjach.

Codziennie powinniśmy jeść około pół kilograma warzyw , jeden-dwa owoce , kawałek mięsa albo ryby (nie panierowane i nie smażone), 2-3 porcje (1 porcja to szklanka) produktów mlecznych czyli kefiru , maślanki, jogurtu naturalnego czy chudego sera.

Rezygnujemy zaś ze spożywania serów, majonezów, słodkich jogurtów.

W diecie nie może również zabraknąć ... Zobacz więcej

Jak powinna wyglądać zdrowa dieta ?

Najlepsze efekty daje dieta oparta na 4-5 posiłkach w ciągu dnia. Dzięki temu zwiększa się tempo metabolizmu. Organizm lepiej gospodaruje dostarczoną w formie pożywienia energią, nie próbuje jej odkładać w formie tkanki tłuszczowej.

Nieduże, regularne posiłki zapewniają nam także stały poziom cukru we krwi, a to z kolei chroni przed atakami nagłego głodu, zwłaszcza na słodycze.

Masa ciała spada szybciej u osób, które rozkładają ilości jedzenia na 5 mniejszych porcji , aniżeli u osób ... Zobacz więcej

Stać Cię na zdrowy styl życia!

Chcesz dowiedzieć się jak schudnąć?

Chcesz poznać tajemnicę jak żyć długi i zdrowo?

Zapisz się do klubu FIT - podaj adres e-mail aby otrzymywać ciekawe artykuły, porady.

Podpowiemy

  • czym kierować się przy wyborze SPA - najlepsze hotele SPA
  • gdzie jechać na wczasy SPA?
  • ile kosztują zabiegi odnowy biologicznej
  • jak się odżywiać aby wyglądać FIT?

Zapisz się do naszego biletynu SPA & wellness

Biuletyn SPA & Wellness

Podaj swój adres e-mail


UWAGA: Szanujemy Twoją prywatność!
W każdej chwili będziesz mógł się wypisać - sprawdź więcej informacji
Twój adres e-mail jest bezpieczny.

Kobiety SPA

O serwisie internetowym KobietaFit.pl

KobietaFit.pl to portal SPA & Wellness
Opinie i komentarze prosimy przesyłać na adres:

2009 KobietaFit.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki prywatności

Valid XHTML 1.0 Strict
Strona utrzymywana na serwerach domeny 24